8 mai 2009

Linkuri de wikend | Avem di tăti


Ioi ca uitai sa zic si la poporu neinitiat de distractia mea de fiecare vineri: prezentare Linkuri de weekend, 5 recomandari Underclick. Deja se facura 6 saptamani si ma do zuitai complet

Nu ca nu as da butoane toata saptamana, dar deja de joi incep sa selectez aplicatii online sa fie di tăti: adica sa fie si pentru vizitatorii curenti, dar si pentru cei care s-u hotarat sa invete ceva de pe internet.

Si este, selectat cu atentie. Timp mai mult de testat fiecare aplicatie sa fie, de asta m-am rezumat la cifra cinci.

De exemplua azi, poza de aici este de fapt o carte de vizita generata cu una din aplicatiile propuse in 5 recomandari Underclick pentru al doilea weekend al lunii mai. Efectele sunt incredibile si nu te opreste nimeni sa folosesti aplicatia de carti de vizita ca... logo pentru site-ul tau.

Nu stiu daca ziua de vineri a fost cea mai inspirata si totusi, aplicatiile de acolo te cam tin pe langa calculator si cam risti sa te prinda dimineata, in functie de interes.

Acum normal, nu te opreste nimeni sa ceri acces pe filelist in loc sa faci cu adevarat ceva util. Ce e acolo? Nu stiu exact, ca tocmai ma intrebase vecinu George de acces acolo la care eu: Hăăăăăă? Ce-i ala? Probabil tot filme, jocuri, muzica, torente (nici de torente nu stiu exact ce sunt).

Noroc ca mai citeam pe la Doru Panaitescu -> Ce ma scoate din pepeni: Cerseste.ro , unde am vazut ca se pot cersi invitatii pe filelist.

Gusturile nu se discuta, dar eu abia astept ziua de joi ca sa buntonez mai insistent ce am bookmarkat toate saptamana (ioi ce-mi place) si sa-mi uimesc cititorii fideli cu aplicatii cat mai utile, care, recunosc, uneori mai uimesc si pe mine prin utilitatea lor.

Deci alta tura vinerea viitoare.

ps: Pt Doru, ca mi-s dator cu lista de regionalisme din banat: "ma do zuitai complet" e din Banat, restul un amalgam de oltenisme si ardelenisme cu piper de moldavia.

Niciun comentariu: