20 iulie 2008

Spre Sovata cu Matizul


Doua evenimente:
Am inaugurat intarea in Yahoo Video, ca serviciu video concurent la YouTube (motivul cu alta ocazie), foarte probabil intr-un editorial pe UnderClick.

Mi-am reamintit:
- de ce mi-am luat masina;
- de ce am ales Daewoo Matiz.

Deci:
De ce mi-am luat masina?
Raspuns simplu: sa ma folosesc de ea.

De ce am ales Daewoo Matiz?
La fel de simplu:
Ca sa ma duca unde vreau la un raport optim pret/calitate.

Mai pe concret
E fain sa calatoresti, fie el turism de afaceri sau de divertisment.
In functie de nevoi, in afara de autoturism poti alege avion, microbuz, tren sau chiar un vaporas.

No bine, eu alesăi Daewoo Matiz ca e mic, relativ usor de intretinut, intra usor in parcare, face caldura iarna si racoare in draci vara si mai ales nu am platit pentru asta mii de euro (imi iau si Cadillac - prima dragoste nu se uita, dar asta cand se lateste mai mult strada in zona unde am ales sa-mi fac o casa de vacanta).

Pana atunci, profit la maxim de Matiz.
Nu sunt genul de turist care daca pleaca fix la Sovata, la Sovata ajunge.
Daca vad un loc frumos, opresc acolo, trag henspe mii de poze, un gratar daca e cazul si ma bucur de ce gasesc acolo.

In exemplul de fata, am testat un drum parasit probabil, unde efectiv natura si-a cerut drepturile inapoi.
Initial parea un drum ingust, dar in unele locuri se mai vedea drumul cum a fost conceput cu cine stie cati ani in urma.
Practic, nefiind intretinut, natura se revarsase peste asfalt, acoperindu-l in proportie mai mare de 75%.
Am oprit acolo pentru cateva ore, langa un lan de grau, teoretic la furat de corcoduse.
Era un corcodus micut, pe care de obicei il ignoram.
Cand eram copii, mergeam la furat de corcoduse.
Acum nu a fost cazul, corcodusele fiind deja pe jos.



Niciun comentariu: