16 iulie 2008

Intrebare: daca lucrezi la CFR ce esti?


Ioi, no hai că mă luai cu Mircea Badea şi s-o dus ziua de muncă.
(de remarcat 3 limbi: ardeal, oltenia si banat).

Cred ca v-am convins ca imi place omul muncii, alaturi de matiz, gratare (sigur o sa fac blog cu gratare) si parca ma bate gandul sa-mi fac un blog in memoria Automatului Kalasnikov.

Sa mai vad.

Cica o pasiune devine obsesie atunci cand e singura.

Pasiuni mai am...

Deci, imi place Badea foarte mult, alaturi de Victor Ciutacu pe care il mai citeaza in emisiuni. La Ciutacu insa parca e prea multa politica, prea multe nume "mari" care azi sunt si maine nu, asa ca nu ma omor prea mult cu cititul blogului.

Pe moment ma pasioneaza mai mult sa comentez Cu doua maini, mai ales ca e sezon de amenajari casnice.

In afara de cei aminti mai sus, imi place Claudelo. Din pura intamplare pe moment imi este si sef. Am zis pe moment ca nu ma las pana nu il angajez eu, ca de mine nu scapa.

Cred ca mai rar oamenii au norocul meu, dar asta e.

Deci care e faza cu Claudelo: omul are multa imaginatie si asta imi place la nebunie. Pe langa asta, are goanga lui cu simplitatea: Simplifica, simplifica, simplifica.

Una din ultimele "excese de imaginatie", care recunosc ca m-a uimit pt simplul fapt ca m-a depasit la faza asta, a fost intrebarea "Intrebare: daca lucrezi la CFR ce esti?" din articolul SNCFR E-Commerce

(vezi foto)
Daca lucrezi la CFR


Ideea i-a venit din bancul God is a DJ:

- Vasilica, ce-i tatal tau?

- Gunoier.

- Nu se spune gunoier, ci lucrator la Salubritate. Petrica, ce-i tatal tau?

- Gropar.

- Nu se spune gropar, ci lucrator la Pompe Funebre. Bula ce-i tatal tau?

- DJ la Mystic Club.

- Cum adica?

- Clopotar la biserica


Deci corect, un exercitiu de imaginatie: Intrebare: daca lucrezi la CFR ce esti?

Inca nu am nici o idee

Niciun comentariu: