28 februarie 2008

Imi fac blog de muzica populara

Asta cica e nota, sa nu uit.

Mai "pe zi" am gasit si video cu Dara Bubamara - Kosava sa Dunava, dar am amanat.
Intre timp gasisem si o gramada de videoclipuri cu muzica placuta din banat, banatul sarbesc.

Ideea e ca spala, cel putin asta e sentimentul.
Asa ca... deja ma gandesc la un blog separat dedicat acestei "pasiuni".

Nu stiu cine canta mai jos, dar e muzica pe care o auzim la nuntile din banat sau la fostele nedei (hore campenesti, pt cine nu cunoaste termenul).
Pare sa fie moravat, sa mor daca stiu.
Dar suna bine si imi place. Asta e tot ce conteaza, nu?






4 comentarii:

Margutza spunea...

moravat:) dar daca il sti si dansa e super.

sorin frumuseanu spunea...

daca ma formolizez putin... poate prind ritmul. sau macar nu imi pasa :)

călin spunea...

cântă: marinela, geo ÅŸi alin morar.

călin spunea...

scuze; alin olaru... ascult radio 21 şi taman "se-ncontrează" morar cu buzdugan.