8 decembrie 2007

Ziua femeii


Generat de prima impresie de la Tuning Show Mures.
Doar era normal, Craciunul 2007 l-am sarbatorit deja

De dragul vostru, ca sa nu va mai chinui, renunt astazi la Imi trebuie copil, pus la HIGHLIGHTED POSTS. Trag mai tare, lucrez mai eficient, mai renunt la ceva si imi fac un copil din plastelina, chit ca e scumpa rau, dar nu va mai cer sa-mi faceti bebe mic si dulce.
360 yahoo blog

Ideea de baza:

Nu am mai participat la expozitii de tuning, desi le stiam din prezentarile web. Fete frumoase, fete superbe, fete sexoase, fete cuuul cum zice Luminica

Ca idee, fete tari, la care nu stiu cati au sanse sa primeasca mai mult decat un pliant cu reclama firmei.
Si nu am de lucru, stau si le urmaresc evolutia de sus, din tribuna.

In mod neplacut, am ramas uimit cum un tip din echipa, pe care il vazusem anterior, fotografia in mod obscen una din fetele care calareau masinile. Ba nene, parca era la bara! Inteleg ca tre sa te folosesti de fete, dar nici chiar asa.

Probabil ca asa trebuia sa faca toti vizitatorii, dracu stie. Dar ca prima impresie, mi-am amintit de tiganii cu ruletele, unde un alt tigan, teoretic din afara, invarte ruleta si castiga un premiu substantial.

Iar nu am de lucru si urmaresc evolutia altor fete, printre care si cea din imaginea principala: tare si de neatins la masina, pitulandu-se apoi singura sa-si manace pe fuga hamburgherul.

Si parca iti vine sa le uiti toanele, sa le ierti iesirile si sa mai faci un efort sa le intelegi. Parca e prea mult pentru o femeie.

Asa ca de ziua voastra, un gand frumos fetelor.
La multi ani!

Niciun comentariu: