15 noiembrie 2007

Romani in italia

No hai ca imi vin dracii

Ii inteleg pe jurnalisti. Meseria lor e sa scrie despre subiectele de interes.
Pe tema cu evenimentele din italia se pot scrie multe, castiga multi o paine.
Ciudat este ca jurnalistii nu sunt prea bine informati sau nu stiu sa caute stirile.

Acum cateva zile vazusem la tv o stire despre un consilier din zona moldovei, batut in Italia de "patru italieni mascati".
Nu am priceput faza. De unde sufletu meu stia ca sunt italieni? I+a cerut buletinul, pasaportul in timp ce o lua in freză?
Ulterior am aflat, invitat pe un canal privat de mirc: Cei "patru italieni" erau de fapt TOT romanasi oltenasi de la mama lor. Ca de obicei, romanii lucreaza mai ieftin.
Motivul ?
1. Pentru bani.
2. Rasism. Ca ne place sau nu, moldovenii sunt prost vazuti de olteni, probabil in toata tara. Similar, ardelenii au ce au cu oltenii, respectiv "cei din sud".
Rasismul exista si va exista. Ca e intern sau international, tot rasism se numeste.

Aveam si un log de pe o conversatie pe messenger cu tema "traiasca italia".

Dar pe moment chiar sunt satul de aberatiile unor jurnalisti si daca mai am timp voi mai scrie pe tema asta, desi prioritar mi se pare sa scriu despre 2 televiziuni locale din Tirgu Mures, care chiar ofera informatii utile telespectatorilor.



2 comentarii:

rady spunea...

pai vezi ca rasismul e una, xenofobia e alta :)

sorin frumuseanu spunea...

imi iau consilier :) am citat mesaje originale