3 octombrie 2007

Publicitate prin imagini

Pana ieri am fost ferm convins ca (asa cum se spunea) o "imagine valoreaza cat 1000 de cuvinte".

Vreme frumoasa ieri, numai buna de scos Matizul la plimbare, asa ca imi fac program de meetinguri la Cluj-Napoca.

Trafic frumos, specific pentru Tirgu-Mures, multe masini frumoase... dar ca tot omul obisnuit cu cercetarea pe internet si filtrele de rigoare * , imi pica ochii pe un link extern, afisat pe spatele unui autobuz. Oameni destepti, imi place ideea si le fac rapid o poza, in ideea ca am descoperit un website nou de fun, antistres... pe care sa-l vad mai tarziu. De unde sa-mi treaca prin cap sa ma uit si la logo-ul firmei? Desi era imagine.

Promovare offsite

Similar si in Cluj, tot cu gandul la internet. Ma cam pierdusem pe strazile din Cluj-Napoca, dar tot imi fac timp sa fotografiez linkul plasat pe spatele unui troleibuz. Webdesign frumos, logo frumos, alti oameni interesati de promovarea web.

Promovare offline

Ajung in final acasa si intru pe site-ul de antistres din prima fotografie :)

Intru hotarat pe www.anti-stres.ro cu gandul la un site de antistres. In mare parte e adevarat, e site-ul ANTISTRESS S.R.L din Tirgu Mures, partener Gealan, "temopane fara dureri de cap".

In ideea asta... parca nu imi vine sa intru si pe www.radio-impuls.ro (a doua reclama). Daca e un website cu impulsuri radio si ma curentez cumva ?

PS: Am intrat totusi si se pare ca e vorba de un post de radio online pe internet.

--------

* filtrele de rigoare: Asa am ajuns la blogul lui Victor Ciutacu. Nu ma uit eu prea des la televizor, dar il las sa mearga si reactionez doar la cuvinte specifice legate de internet. Prin 12-13 septembrie, Victor Ciutacu a facut o emsiune pe Antena 2 pe tema "Despre bloguri" cu Bobby Voicu si Adrian Ciubotaru.

Niciun comentariu: