3 octombrie 2007

Nu raspund la provocari - le provoc

Tocmai am primit un email (iulie 2006 - pana acolo am ajuns cu cititul emailurilor persoanelor pe care nu le am in lista de contacte) cu un text despre ceva donatii pentru nu stiu ce, pe care sa-l trimit si prietenior ca daca nu...

Daca stergi acest mesaj dupa citire, vei avea un an de ghinion, vei ramane fara prieteni, te va calca masina de calcat, nu-ti va mai merge netu', nu vei mai avea nici o zi ideala, vei asculta numai Andreea Balan, vei munci 20h zilnic, te vei uita numai la "ciao darwin " (DA! cu Zoe Petre Roman), iti va creste par pe nas, nu vei mai putea face pipi la toaletele ecologice din oras , o sa ramai fara hartie igienica de 3 ori pe saptamana, te va musca cel putin un caine o data pe luna (locul de care te va musca nu se poate stabili cu precizie...), vor intra mascatii peste tine in casa si nu-si vor cere scuze ca nu au batut la usa, cand te vei plimba prin parc va incepe ploaia si nu o sa ai umbrella la tine, te vei ingrasa peste masura, iti va creste colesterolul cu toate ca vei manca numai soia, vei munci in week-end, te va calca masina de calcat (din nou!), nu-ti vor mai merge jocurile pe caculator, telefonul nu va mai avea semnal, se vor strica apometrele, televizorul iti va lua foc (ceea ce nu e asa rau, avand in vedere ca singura emisiune la care te vei uita e "ciao darwin " - tot cu Ion Iliescu), te vei electrocuta cand vei schimba bateria la ceas, vei fi concediat si-ti vei gasi un nou serviciu dupa 86.400s departe de tot, la Momte Carlo, si o sa faci naveta zilnic pana o sa-ti gasesti casa acolo !

Daca il trimiti prietenilor tai, vei avea automat noroc 3 ani cu zile ideale!



  1. OK
    Deci hai sa lamurim, sistematic:

    vei avea un an de ghinion - e octombrie 2007, cred ca am scapat, nu ?

  2. vei ramane fara prieteni - 1. Nu exista prietenie, doar interes 2. Batranii mai ziceau "Fereste-ma doamne de prieteni, ca de dusmani stiu sa ma feresc".

  3. te va calca masina de calcat - nu ar strica, hainele sifonate nu arata bine

  4. nu-ti va mai merge netu' - da doamne, imi iau concediu. Dar internerul se opreste sau se termina vreodata?

  5. nu vei mai avea nici o zi ideala - a fost in ziua in care paypal a intrat in romania cu drepturi deppline. una si buna, sa nu exageram.

  6. vei asculta numai Andreea Balan - baiatul asta canta chiar asa de rau?

  7. vei munci 20h zilnic - pentru asta traiesc, idealul meu in viata (este fata cu mustata).

  8. te vei uita numai la "ciao darwin " (DA! cu Zoe Petre Roman) - imi cumpara cineva televizor ? :))

  9. iti va creste par pe nas - si renunt la fular?

  10. nu vei mai putea face pipi la toaletele ecologice din oras - lasa ca padurea e aproape si mai sanatoasa

  11. o sa ramai fara hartie igienica de 3 ori pe saptamana - cine are timp sa o foloseasca asa de des? maxim de 2 ori / saptamana sa nu rispim timpul. doar nu suntem un neam de cacaciosi

  12. te va musca cel putin un caine o data pe luna (locul de care te va musca nu se poate stabili cu precizie...) - nici o sansa, pastrez telefonul mobil Nokia 5110 tocmai pentru asa ceva, vanatoare de caini. In cazuri extreme, folosim si matizul.

  13. vor intra mascatii peste tine in casa si nu-si vor cere scuze ca nu au batut la usa - pai acolo e casa mea, la mascati si cica la biroul unde lucrezi nu trebuie sa bati la usa.

  14. cand te vei plimba prin parc va incepe ploaia si nu o sa ai umbrella la tine - nu mai avem parcuri, le-am mancat. oricum, nu strica o baie macar cand ploua

  15. te vei ingrasa peste masura - sa zicem ca nu m-am saturat cu florile din parc, avem si desert?

  16. iti va creste colesterolul cu toate ca vei manca numai soia - nu se moare din colesterol de la soia? ok, maresc numarul de tigari, nu stiam de ce nu reusesc.

  17. vei munci in week-end - ma angajez pana atunci?

  18. te va calca masina de calcat (din nou!) - nu ar strica, tocmai am facut baie plimbandu-ma prin parc si arat cam sifonat

  19. nu-ti vor mai merge jocurile pe caculator - Pentium 200 MMX :) De 11 ani nu mai merge nici unul.

  20. telefonul nu va mai avea semnal - da doamne sa nu mai sune. nokia 5110 nu arata tocmai bine cand sunt pe scena de prezentare a modei.

  21. se vor strica apometrele - oricum nu le mai folosesc, am invatat ca in parc ploua cand nu am umbrela.

  22. televizorul iti va lua foc (ceea ce nu e asa rau, avand in vedere ca singura emisiune la care te vei uita e "ciao darwin " - tot cu Ion Iliescu) - pai nu era Zoe Roman ? Ai uitat sa-mi cumperi televizor si daca arde... ce-am avut si ce-am pierdut. Cum nu mor nici acum fara televizor...

  23. te vei electrocuta cand vei schimba bateria la ceas - nu o mai schimb, ceasul de perete tacanea prea tare.

  24. vei fi concediat si-ti vei gasi un nou serviciu dupa 86.400s departe de tot, la Momte Carlo - sunt patron la mascati, eu concediez

  25. o sa faci naveta zilnic pana o sa-ti gasesti casa acolo - imi place la nebunie sa ma plimb cu Matiz :)

  26. Daca il trimiti prietenilor tai, vei avea automat noroc 3 ani cu zile ideale! - nu stiu la cine a ajuns :) L-am pus pe net
    si atat.

Niciun comentariu: